уторак, 02. јул 2013.

Seks Sa Cerkom Zauvek Moja Ivana 2

To prvo jebanje sa cerkom je bilo na moru kao sto sam vec pisao u prvom delu. Tada je imala 12 godina. Da li sam imao grizu savesti? Nikada. To je bilo tako prirodno i lepo izmedju nas da i dan danas ne osecam kajanje sto sam tucao sopstvenu cerku i to sa 12 godina. Uzivao sam svakog trenutka svakog sekunda kao nikada pre u svom zivotu. Jebali smo se istog jutra ponovo cim smo se razbudili… spavamo goli, jedno uz drugo vec zadnjih par godina, i svako jutro kada sam vec lagano u polubudnom stanju a ona okrenuta guzom ka meni trljam kurac prvo o njenu guzu. Sada je vec zavlacim kurac izmedju nogu, a kako je mrsava i tanka kao Oliva, kurac je izbije sa druge strane tako da kao da zajase moj kurac a glavic viri sa druge strane. Sada vec lagano uzme pa mi masira glavic dok je mazim po kosi i ljubim ledja. Lagano je mazim i masiram dok je pickica ne ovlazi. U poslednje vreme je picka vlazi uzasno brzo i mnogo je raspolozenija za mazenje nego pre. Kako je u pubertetu ima i jak miris vagine koji me izludjuje. Obicno je pre svega lizem picku sto jako voli a onda tog prvog jutra posle prvog tucanja sam je kada je vec bila razbudjena lagano rasirio njene tanke dugacke nogice i lagano prislonio kitu na ulaz njene vagine. Trljaao sam ga malo da jos ovlazi i lagano je nabio na kurac.CIni mi se da ga je vec sasvim opusteno primila i nekako se se manje napetosti nabila na kurac.Zmuri dok prima tatin kurac a ja je kazem da je jako lepa i da moram opet da jebem…samo me je privukla jos vise ka sebi i pocela ubrzano da dise. Sada sam se celom tezinom navukao na nju a ona je pocela da se trza i uvija. Jebao sam je vec sada bez zadrske, snazno je nabijajuci, ali ne previse jer jos uvek izgleda tako krhko i nezno. U nekom trenutku kaze mi ne mogu vise tata. Naravno ljubavi tatina nastavicemo kasnije.
Tih dana nakon toga sam je trazio da ne nosi gacice, da nosi ultra uske strech sorcice i da joj se sve to uvuce u picku i guzu. Primetio sam da je na plazi jos neki matorci slicni meni merkaju i sigurno mastaju o tom mladom mesu koje se evo vec nabija i prima kurac i to od svog tate.
Gde god da sednemo ili imamo prilike ja je nadrazujem pickicu i po dogovoru mora cim je pridjem rukom da rasiri noge i pusti da je lagano prstom masiram klitic ili pickicu, ispod stola, u bioskopu sa prebacenim jaknama ili vec ako je vozim autom mora da zadigne suknjicu i da mi stalno bude na dohvat ruke. Tako je zadnje 3 godine i moram da priznam da je opasno navucena na seks i da ga trazi neprekidno sto mi je bio i cilj. Hteo sam da bude tatina jedina i zauvek najbolja pickica. Nadam se da ce tako jos dugo ostati.
Sada vec ima 15 i ocekujem da ce uskoro ili vec ima nekog decka ali ne ispitujem je mnogo. Nas odnos je ostao svih oviih 7 godina isti, i privrzeni smo jedno drugom. Sada vec kako je zrelija ponasa se prema meni kao da je moja zena. Meni to godi moram da priznam.
Ove godine smo se dogovorili da ce mi dozvoliti da je prvi put jebem u guzu sto odavno zelim. Kaze da je sada vec dovoljno porasla i da moze i to. Jedva cekam.
Inace, kurac mi je po prvi put stavila u usta nakon male mature kada se vratila sa zurke. Jako dugo dugo sam to cekao i obecala mi je ako je kupim haljinu koju zeli i sve sto ona bude trazila da ce me to vece kada maturira nagraditi. Kada smo se rastajali samo mi je sapnula tata nemoj da zaspis dok ne dodjem jer cu ti malo sisati kitu, dragi moj tatice. Jedva sam se uzdrzao da je ne pojebem na hodniku tog momenta.
Vratila se uvece, vesela i razdragana, sa sve halterima i tangama koje sam je kupio da nosi na maloj maturi. Nadam se da nikom nisi pokazivala sta imas ispod. Jesam tata nisam mogla da izdrzim ali samo drugaricama u toaletu. Morala sam. Pa sta su rekle? Nista, volele bi i one to da nose. Ali nemaju tatu kao sto ti imas zlato. Uzeo sam je u krilo, zadigao suknju i nabio prst u picku. Ona me je zagrlila i pocela da ljubim. Kazem joj pila si, sram te bilo. Pa ja kao tvoja cerka a sada i tvoja zena imam pravo da radim sta hocu a ti ima da radis sta ti ja kazem…zar ne tata. Naravno zlato sve sto zelis. Da li hoces da ti stavim tvoju debelu kitu u usta tata? kao sto smo gledali zajedno na netu.
Da, uzdahnuo sam. Ustali smo i ja sam seo na fotelju. Moja cerka koja je upravo dosla sa svoje male mature i zavrsila osnovnu skolu je skinula haljinu i ostala samo u stiklama i halterima, brus i tange. Kakav je to prizor ljudi moji. Kurac je hteo da mi eksplodira.Mlada, glatka, mrsava devojcica, skoro gola i to moja cerka mi je otkopcavala kais kako bi izvadila moj kurac i stavila ga po prvi put u usta. To je bio nezaboravan dogadjaj za mene. Posle toliko godina cekanja, mazenja, drkanja i fantazije moja mala cerkica kleci i lagano svojim usnama prekriva moj nabrekli glavic. TO sam zamisljao hiljadu puta, gledajuci je kako ta mala slatka mlada usta, savrsene bele zube, svaki puta kada lize sladoled ili guta celu kuglu sladoleda ja sam zamisljao da guta moj kurac. Cesto je u poslednje vreme kupovala neki Frikomov sladoled kao zamrznuti caj dugackog stap oblika koji je kada ga je stavljala u usta izgledalo kao da gura kurac. A sada, najlepsi dar od moje cerke za njenu malu maturu. Svrsicu joj u usta, i naterati je da sve to proguta. Lagano je sada vec drzim jednom rukom za glavicu i jebem je lagano u usta. Nema nista lepse nego gledati kako tako mlada devojka prima kitu ravno u usta, i jos sirom otvorenih ociju na gore gleda u svog taticu.
Divna si. Veceras si i kod svog tate polozila malu maturu sa cistom peticom. Vadi kurac i usta i smeje se. Da li ti lici na onaj tvoj sladoled. Lici tata i cepa se od smeha. Ja ga lagano vec drkam i kazem hocu sada i da ti napunim usta spermom kao sto sam ti punio pickicu. Ona malo otvori usta a ja nedam da joj udje ceo u usta vec samo malo glavis u usta, steze ga zubicima, dok ga ja drkam. Jedva je progutala bezmalo se zagrcunla i dosta sperme je progutala ali se deo razlio po njenom malom licu i kosi. Uh tata ali me zalio. Pa to strca kao ludo, i od ovog mozes da se zadavis tata. Samo sam se nasmejao, uzeo svoju majicu i obrisao je lice i kosu.
OKupacu te na brzaka sada pa te nosim u krevet. Skidam je ono malo vesa sto ima na sebi i nosim svoju malu cerkicu u kupatilo da je istusiram. Bila si divna samo da znas ovo sam jako dugo cekao. Sutra ces opet malo da ga sisas ljubavi. Volim kada gutas tatinu spermu.
Pod tusem dok je kupam kurac mi se dize sam od sebe, cim vidim to malo usko telo, tako zategnuto, tako mlado da ne mogu da ne odreagujem na nju i sama pomisao da cu je ujutru opet jebati tera mi kurac na gore. Iako sam svrsio u glavi mi i dalje bubnji i opet bi da je jebem. Opet si se napalio tata smeje se i udara me po kurcu. Ma pusti, ujutru cemo a ti znas da je moj kurac uvek dignut kada te vidi.
Lagano je brisem peskirom, lagano jedno pa drugo stopala, jednu nogu do pola pa drugu, onda lagano picu, guzu, prelazim joj rukom preko anusa i lizem je sise, sisam joj bradavice dok je brisem. Ocesaljam je i kazem stavi protezu i u krevet malena.
A ti tata? Evo stizem samo da sredim ovo. Kada sam zavrsio ona je vec zaspala, gola ne pokrivena, moja draga cerkica. Uzeo sam je i zagrlio, pokrio i zaspao pored moje cerke koja je upravo zavrsila svoju malu maturu i po prvi put sisala tati kurac i gutala spermu. Mislim da sam joj priredio lep docek sa maturske veceri. Obozavam te draga moja cerkice, laku noc. Poljubio sam njenu plavu meku kosu i zaspao pored divne gole devojcice koja je moja cerka. Sada znam zasto je to zabranjeno i sto to nedozvoljavaju. Pa mnogo je dobro!!!

Нема коментара:

Постави коментар