уторак, 02. јул 2013.

Seks Sa Cerkom Zauvek Moja Ivana 1

Zivim sa cerkom. U vezi sam sa sopstvenom cerkom vec 7 godina. Zivimo zajedno, samo nas dvoje odkada mi je zena umrla. Njena predivna majka koju sam mnogo voleo. Moja Ivana, cekra, imala je 4 godine. Tako da od tada svu svoju ljubav dajem za nju. Sada se pitate kako je sve to pocelo. Lici na majku, isto vitko telo, mali sisici, uska i cvrsta guza. Koza glatka, bela, prirodna plavusa kao moja preminula zena, a moja majka. Ivana sada ima 15 godina i bukvalno je obozavam. Zaljubljen sam u nju kao srednjoskolac i ne zelim ni jednu drugu zenu. Ona je moj svet, moja kraljica, cerka, zena i ljubavnica. Pocelo je jos kada je imala 8 godina. Kao njen otac, koji je jedini njen roditelj, uvek uz nju, uvek na usluzi, pun ljubavi poceo sam da razmisljam o njoj, svojoj cerki jos tada i u nekom tom periodu je pocelo. Kako je rasla pickica je dobijala i svoj oblik, onako glatka, mala, slatka pickica koju sam kupao svako vece pred spavanje. U toku tih kupanja poceo sam da je milujem guzu, da je sapunjam i duze trljam medjunozije sundjerom u obliku patkice koju je mnogo volela. U pocetku sam to radi jako lagano, nezno fino, mazeci joj guzu, pickicu, anus da je zaista uzivala u tome i cesto bi mi rekla tata kupaj me opet sa patkicom, bas je to lepo kada mi to radis. Bio sam u pocetku vrlo obazriv jer sam se plasio da nesto ne izrekne pred mojom sestrom ili majkom ali ona kao da je znala, ili sam ja to tako doziveo, nikada nije pred bilo kim to pomenula. Kupao sam je cesto tako sireci je noge i mazeci njenu pickicu bez dlacica, kao malu slatku skoljkicu, pravu malu breskvicu. Koza joj je meka, lepa, guza tako mala da mi stane u saku. Vremenom je sama sirila nogice, zabaci glavu u kadi a ja sedim pored kade i trljam je prstom, sundjerom po anusu, guzi, pickici. Poceo sam samo o tome da razmisljam i ne dugo zatim sam je lagano pitao da li bi htela da se nekada i kupamo zajedno i da budemo oboje u kadi. Bila je odusevljena. Hocu tata da se kupamo zajedno. Nisam odmah to uradio ali sam je lagano uvodio u pricu da to ako se kupamo zajedno treba da bude nasa tajna. Jer sam je govorio nije uobicajeno da se deca kupaju sa roditeljima a ona mi kaze pa ja sam gola pa sto i ti ne bio bio go pa da ja tebe okupam. Pametnica. A meni je kurac samo rastao, i rastao da sam mora da ga drkam odmah iza toga zamisljajuci sta sve moze da se dogodi.
I naravno jedan dan kada sam dosao sa posla, a moja majka otisla rekao sam je Slatkice hoces da se kupamo zajedno. Bio je vruc dan i ona je rekla super moze, uzecemo i neke igracke. Naravno duso rekao sam, a pomislio sam da ces uskoro ako bude sve u redu imati tatinu igracku u rukama kad god i koliko god zelis. Skinuo sam se go, i nju sam skinuo golu ali samo prvo tako malo sedeli na kaucu dok sam je mazio i ljubio po kosi. Uzeo sam je u krilo i nezno zagrlio ali sam morao da prekrstim noge da ne vidi moju kurcinu, jer imam bas krupan kurac pa ne bih da se uplasi. Malo sam se oladio i ostavio je na kaucu ustao kao nesto da uzmem i da vidim kako ce da reaguje kada me vidi golog. Ja sam setao po sobi kao nesto trazim da vidim da li ce imati neku reakciju. Gledala me je netremice, sirom otvoreniih ociju, onako mlada slatka uzasno me je uzbudjivala, gola na kaucu. Rekoh i sada je i tata go kao i ti. Ona je nasmejala. Da i ti znas slatkice da se mi decaci razlikujemo od vas devojcica. Kaze pa znam tata nisam ja mala, (ha.ha zamisli sta mi rece moja cerka) pa mi imamo piku a ti pisu. TO svi znaju. Oho kazem ja pa ti si jedna moja pametnica sada ustani i odnecu te u narucuju u kupatilo kao princezu. Kadu sam vec bio napunio u medjuvremenu i lagano sam je spustio u kadu a zatim seo preko puta nje. Bilo je kao san. Rekao sam je sada ce tebe tata da okupa a onda ces ti tatu ali duso moja ovo je samo nasa mala tajna i ne smes to nikom da kazes. Jel si razumela. Naravno tata samo me kupaj kao i uvek sa patkicom svuda kao uvek. Potpuno sam je navikao na mazenje u vodi i znao sam kako bude ulazila u pubertet zelece jos vise. Lagano sam je kupao ali sam njenu saku stavio na svoj kurac. Samo sam uzeo njenu ruku i stavio je oko svog kurca. Ona ga je uhvatila i nije ga pustala. Ja sam nastavio jos vise da je mazim i jace masiram klitoris. Opustila se vidim da uziva, prija joj naravno. DOk sam drugom rukom preko njene ruke lagano drkao kurac. Narastao je kao lud, glavic je bio u punom obliku spreman da eksplodira. Lepo je i sto ti mene mazis.Svidja mi se rekao sam je. Uvek cu da i ja tebe mazim dok te kupam tata. Rekao sam je da je danas poseban dan i da cemo posle kupanja da idemo u krevet zajedno. AKo to zelis slatkice. Voleo bih da se jos mazimo. Naravno da nije imala sta da mi kaze, mazio sam je pickicu kao i uvek kada je kupam ali je sada to pocelo da bude jos uzbudljivije i zanimljivije. Bio sam spreman da istog momenta nabijem na kurac sopstvenu cerku i jedva sam se uzdrzao. Kada smo zavrsili kupanje brisao sam joj deo po deo tela i dugo ljubio santimetar po santimetar. Osetila je moe uzbudjenje ali primetio sam i da je sama bila uzbudjenja jer je u vazduhu bio elektriciteta i hemije koja se stvarala izmedju nas. Samo mi je jos vise prisla, a ja sam je zagrlio. Dok sam je brisao klecao sam jer smo tako bili bar priblizno iste visine. Kako se vise priblizila, sada vec telo uz telo pustio sam da mi i kurac bude naslonjen celom duzinom na nju. Osetila je da je tvrd i samo je na trenutak se odmakla i pogledala moj kurac koji je celom duziom bio uz njeno telo onako pun sa obrezanim glavicem koji bi je tako rado sada stavio u tu njenu breskvicu. Nista nismo vise govorili samo me je opet zagrlila a ja sam lagano poceo da trljam kurac uz njeno telo i provlacim ruku kroz kosu sto je obozavala. Kada sam je obrisao a vidim da je vec bila potpuno omaljena od talasa i plime tih osecanja rekoh je da ti sada osusim kosu. TO je obozavala i znao sam da ce joj sada tek picka biti spremnija za mazenje jer je na to odlicno reagovala. ALi ovaj put sam je susio kosu go pred njom sa dignutom kitom koja je mlatarala oko njenih ledja, vrata, kose. Pribizim joj se da ga oseti namerno. Hteo sam da vidim da li ce se mozda buniti, izraziti neko negodovanje ili mozda nesto drugo. Samo je zmurila, uzivala dok sam joj prelazio celjem kroz kosu, lagano je toplim vazduhom prelazio preko kose, ramena, a na momente spustao sam fen i do pickice i malo je uperio u nju. Mislio sam da joj se mozda nece dopasti ali kako je ona i dalje uzivala, samo sam je nezno upitao. Da li ti se sve ovo svidja slatkice. ALi moras da mi odgovoris iskreno. Da tata, super je. Jer bolje od igracaka i lutaka. Pa jeste da znas. Uh kako sam bio napaljen. Jebao bih je ali znam da je jos uzasno mala i nadao sam se ako ovo moze da potraje i bude svakodnevno da cu je u nekom trenutku sigurno navesti i na seks. Kada sam je okupao i osusio kosu, rekao sam je da sada kao prava zena a ne vise samo devojcica ide u krevet sa svojim tatom. To mnogo voli kada joj se kaze. I dao sam je da obuce neke stare zenine papuce sa stiklom. TO ju je posebno obradovalo. Dok je hodala kroz kucu, na tim stiklama ja sam lagano drkao i gledao sopstvenu golu cerku kako mi se setka i vrcka sto me je potpuno izludelo. Uzeo sam je u narucije, i odneo u krevet. Rekao sam je sada cemo biti kao pravi par, samo ti i ja. Da li imas nesto protiv. Nemam tata, rekla je. Bices moja razmazena princeza. Bukvalno sam je uzeo u narucije kao pravu zenu, pripio uz sebe dok ju je moj kurac ubadao po stomaku onako krupan i veliki sa mojim otecenim mudima koja su bila puna sperme. Poceo sam da je mazim po guzi, da je hvatam za pickicu i kako je njena glavica bila tik uz moju poceo sam lagano da je ljubim po vratu, usima dok je nisam poljubio u usta. Uzvratila mi je i nastavili smo da se ljubimo. Bila se skroz opustila a ja sam se spustio ispod carsava i lagano je poceo ljubiti pickicu. Ljubio sam je kao da su njena mala slatka ustasca, poljubac po poljubac. Bilo je predivano. Moja slatka mala cerkica je rasirila noge kao prava zena, podizala kukove i nabijala se na moju bradu, usta, i jezik. Uzivao sam. Drkao sam ispod carsava dok sam je to sve radio. Ne dugo zatim opet sam je uzeo u narucije i stavio sam je ruku na moj kurac. NIje je sklonila. Samo ga je stegla svojom ruciciom a ja sam je rekao da mi se to jako svidja i da mi to prija pa ako zeli moze to cesce da mi radi. Tu noc smo spavali prvi put zajedno, goli, ja i moja cerka. Kada je zaspala i kada sam bio siguran da je skroz u cvrstom snu, otkrio sam je i izdrkao po njenom telu, licu, kosi. Zalio sam je spermom dok je spava a onda sam to sve lepo obrisao sa njenog tela, lica i kose. Od tog dana spavam sa njom u krevetu oboje goli i kupamo se od tada zajedno evo vec 7 godina.
Ona sada ima 15 i prvi put sam je tucao sa 13 godina. Vec dve godine je jebem kao lud, ona to zeli, sada vec zna da je to taboo ali ne zeli da prekine. Pricao sam sa njom hiljadu puta i rekao sam je da je volim i da ne mogu bez nje. Rekla mi je tata sve sam razumela i hocu da to bude tako i necu da to prekidamo. Rekao sam je da to nije normalno a ona mi kaze a sta je to normalno. A ja vise ni ocemu ne razmisljam osim o pickici svoje cerke, koja iako vec dve godine prima moj kurac i dalje gleda ponekada crtane filmove ili se igra sa lutkama. Nakon toga dodje do mene, i onda je lizem pickicu. Uvece je nateram da se skine u tangice, i obuce halter sa visokom stiklama i da pozira za mene da zauzme seksi poze i moram da priznam da joj odlicno ide. Popne se na fotelju cetvoronoske gola sa stiklama i izbaci guzu a jednom rukom rasiri pickicu i kaze mi kako ti se svidja ovo tata. Ja poludim, prosto kurac hoce da iskoci iz gaca, i nema dana da je ne mazim picku, ili je ne jebem. Prve tange, haltere i stikle sam joj kupio vec sa deset godina, da ih oblaci kada smo kod kuce i da pozira. Mnogo voli da pozira i da pokazuje svoje telo. Od desete godine su joj pocele prve dlacice sto mi je u pocetku smetalo jer sam jako voleo taj njen glatki deciji picic ali sada vec uzivam i u tom njenom sazrevanju i gledam je kako se menja, kako se menja i u zahtevima u seksu, i kako nije istina da kada si tako mlad ne znas sta hoces. Sada vec ona vodi glavnu rec, uzima me za kurac, gura ga u pickicu, trazi da je lizem, sisam tek napupele grudi, ili lizem i jezikom nadrazujem anus. Moja mala cerka me vec od svojih 11 godina vrti oko malog prsta. Od 12 godina kada je prvi put pozelela da joj udjem kurcem, pitala me je tata kada cemo da se karamo. Tako mi je rekla. Ja je pitam odakle to i kakav je to izraz. Kaze da to svi vec znaju i obicno kazu da te jebem ili karam. Ja kazem pa da li ti znas sta to znaci. Znam ali moras jos malo da sacekas jer mi je ribica jos ne razvijena. Ja zacudjen a ona kaze pa tata to sve pise u knjizi za devojcice koju sam dobila od bake. U jebem ti, kako su danasnja deca napredna. I odmah zatim sledi mazno onako skroz mazno a da me malo masiras tatice. Uh poludim na to, jer znam da ce da mi nakon toga odmah posle traziti da je lizem pickicu. Dok je masiram kaze mi da je njena drugarica u vezi sa nekim deckom preko fejsbuka i da on ima 14 i da ga je ona pitala koliko kurac ima. Sta reci?!
Sa 12 godina je dobila prvu menstruaciju. Tako da sam i to poceo da delim sa njom. I u toalet kada ide moram da dodjem kada me pozove da je nakon piskenja obrisem pickicu i pustim vodu, obucem gacice. Zatim pustim vodu nad cesmom i operem joj jednu ruku pa drugu ruku. Ona samo pruzi jednu saku pa drugu a tako i kada je brisem peskirom. Kada zavrsim uvek kaze sada ih poljubi. I onda je ljubim sake, njene male ruke kleknem i zatim je zabijem glavu u pickicu a ona kaze tata ne sada hocu da gledam sundjer boba, posle ces. Tako da sam postao rob sopstvene strasti, zelje za sopstvenom cerkom koja to i koristi. TO je bilo kada je imala 12. Sa 13 smo se prvi put jebali ali je i to sve sa uvertirom trajalo nekoliko meseci. Nisam zuriio jer sam znao da hoce ali sam drkao kao manijak svaki dan po vise puta kako bi se opustio a da je ne zalime spermom kada mi rasiri noge i obavije ih oko struka. Te godine, a to je bilo ravno pre 2 godine, kada je imala 13 godina, jako je izrasla. Telo joj je postalo ultra vitko, jako je bila zgodna, sa nogama da ne mogu biti duze, mrsava sto je i danas ali tako nezna i umiljata da nikada ne bi niko nikada mogao da pomisli da je njen otac lize picku od njene 8 godine, da se tuca i prima kurac svaki dan vec od 13 godine. Da ume da pozira kao starleta i da se nabija kao luda na moju kitu kao da je celi zivot primala samo kurac i da to radi fantasticno bez da sam je ikada dao bilo koju instrukciju ili sam je tome poducavao. Pre nego sto je pocela da prima moj kurac obicno je da bi bolje svrsila, zajahala bi me i pocela da trlja svoju pickicu o moj kurac. Cesto bi bukvalno rasirila noge, i pod mojim telom pocela da se uvija stezuci me rukama za dupe. Da mi nije cerka i da ne znam da je bila od prvog dana samnom zacudio bi se odakle sve to zna. Izgleda da su deca danas mnogo talentovanija nego inace. Inace to prvo jebanje sa cerkom sam doziveo jako emotivno i kao da je meni bilo prvi put. Lagano sam je mesecima pre toga navikavao da rasiri pickicu da je bar samo na ulazu u vaginu stavim glavic i tako drzim dok bi je sisao tek napupele grudi. Inace jako je mrsava i sa malim grudima ali za mene najlepsim malim grudima na svetu. Prosto me vise nijedna zena ne privlaci kao sto me privlaci moja cerka sa svojih 8, 10 ili 13 godina tada i sada sa svojih 15. Sa svojih 15 to je vec devojka koja ima svoje drustvo i vec izlazi uvece. Nisam ljubomoran jer uvece kada se vrati iz grada kaze cao tata, skine se gola i legne uz mene. Obicno se tucamo ne obicno vec svakodnevno ili ako nema tucanja trazi da je mazim, lizem ili sisam kako bi svrsila. Inace dok sam je pipkao pickicu jos kao maloj devojcici svrsavala je bez glasa, samo stegne nogice i to jako kratko traje. Sada to izgleda sasvim drugacije. Sada je vec bucna, voli da bude grubo, na momente jako zestoko sto priznajem meni vec postaje napor jer sam covek u doobranim godinama. Sada vec shvatam sta znaci ona sala da od mlade picke moze da se rikne. Od infrakta svakako. Nekada mi se srce toliko uzlupa a kurac digne da ce da eksplodira. Ali prosto njeno telo je kao magnet za moj kurac. Kako pomislim na nju kita mi je kao od kamena, i kada pocnem da je zalivam spermom a ona jezikom polize spermu sa uglova usana, ja je iako tek tako zalivenu spermom moram ponovo jer mi je kurac kao strela. Zato cu sigurno i da riknem ali neka bar od jebana da riknem i to sopstvene maloletne cerke koja ce za koju godinu da ovo prestane da radi sa svojim tatom jer mi je rekla da cu uskoro biti jako mator i da ce mozda po nekada da mi dozvoli da joj lizem picku i da je masiram. Ja je kazem da kada bude imala decka hocu da je lizem picku posle jebanja sa njim kada jos malo poraste. Kaze lizaces je tata i to sve sa njegovom spermom koja ce mi biti u pickici. Jel jasno tata? Ja samo kazem da zlato moje, slatkice moje. Prvi put sam je jebao na moru dok smo bili na odmoru u Crnoj Gori.
Letovali smo u Becicima u jednom od tamosnjih hotela i atmosfera je bila bas za ono zasta je leto i stvoreno. Dugo sam to planirao i znao sam da cu je kada odemo na more jebati po prvi put. Imala je tada 13 godina. Zajedno u sobi sa tatom. U sali za rucak svi su nas znali. Tata i njegova cerkica. Ona slatka, plava, sa kikicama, u predivnim haljinicama, koje joj tata bira, tako da je bila uvek primecena od strane nekih baka, drugih majki sto me je jos vise popaljivalo jer sam samo u sebi mislio kako cu je kada se ovo zavrsi kasnije voditi u krevet i kako cu je lepo i lagano lizati mokru picku. Od svoje 10 godine picka joj je sve vise postajala zrelija i cesto kada se sada uzbudi, gacice su joj mokre i ume da mi kaze tata meni su dole mokre gacice. A ja je prodjem prstom i kazem neka slatkice, tako i treba. Sa 13 godina vec ima oformljene grudi, doduse jos su male ali dovoljne da nosi neki gornji deo od kupaceg. Kostim sam je naravno ja birao, sto manji, sa modelom i bojom koji me pali cim je vidim golu. Kada ga obuce i pocne da trcakara po plazi, onako vitka odmah se okrenem na stomak i legnem da ne vide kako bi se kita digla od same pomisli na moju Ivanu. TOliko me pali sama pomisao i pogled na nju. Bukvalno sam opsednut njenim telom, licem celom njenom figurom. Pali me sto je jos dete ni dete ni devojka i steta je sto ce jednom da odraste. Ali dok se to ne desi ja cu je kao njen tata puniti kurcem, spermom i cini sve da bude jedna prava mala ribica zavisna od tatinog kuraca. Tih dana na moru smo izlazili uvece na terase sa muzikom koje ona voli, prvi put je probala vino, pa martini, pa smo setali zagrljeni nocu po plazi a u sobi se predavali strastima u kojima sam se nasladjivao svim sokovima iz picke svoje cerke. Bilo je pravo vreme i da ga sada primi do kraja i da je jebem kao zenu, da je rasturim picku i da je napunim spermom. Nakon 7 dana koje sam organizovao da ona bukvalno bude apsolutno i neprekidno u centru moje paznje, malo je opio votkom djusom koji sam je kao dozvolio da pocne da pije sto je njoj imponovalo. A posebno sto sam je poceo oslovljavati sa moja zena, i da ona sada posto sam ja sam mora i da pored toga sto mi je cerka bude i zena, ona je to jako volela da joj govorim a posto si moja zena slatkice sada vec moram da te karam kako ti kazes jer ne mogu vise da izdrzim a da se ne spojimo u jedno. TO joj se jako dopalo, i to vece tako malo opijenu, sam je odveo u sobu, kao po obicaju goli smo u krevetu ali ovaj put oboje reseni da idemo do kraja. Rekao sam je da ako je bude malo bolelo da ce joj to biti kratak bol i da cu biti nezan. Ona kaze ti si tata uvek nezan a ja sam tvoja razmazena princeza. Naravno zlato, ljubio sam je lice, oci, dok sam je sa obe sake drzao za glavu a ona je lezala na ledjima, rasirenih nogu obavijenih oko mog struka. Bio sam zaista pazljiv i lagano sam ulazio u nju.Nisam zurio, hteo sam da to traje ali ne predugo da ne izgubi inspiraciju i ona ali i da ne zaspi jer uvece cesto ume i brzo da zaspi. Izgleda da smo vec u nasim igrama rukom probili himen, ne znam ni sam ali bilo je na trenutak mali uzdah i ja sam lagano usao i dalje. Nisam mogao mnogo duboko jer joj je picka uska jako uska ali vec je deo glavica usao u nju. Rekao sam je da sam dosta vec usao u nju i da je ovo poseban dan za mene. Jebao sam konacno svoju cerku koju sam cekao da sazri skoro 7 godina. TO je bio jako emotivan trenutak za mene. Od tog dana svakog dana sam joj lagano ulazio u picku dok se i ona nije opustila i pocela da ga prima kao odrasla zena. Jebao sam je kao lud, u svim pozama. Sada vec voli da mi sedne na facu i da mi nabije picku na lice i da tako sedi da je lizem dok ja drkam a ona to voli da gleda dok lezim na ledjima a cerka mi obuhvati glavu svojim butinama i nabije svoju sada vec odlakavelu picku u facu. I kada je lizem to moram da radim na nacin na koji ona to zeli. A ona to sve vec radi od neke svoje 12 godine, upravlja mojim kurcem, nabija mi picku u lice i kaze lizi i ljubi tata. Danas vec ima 15 godina i postala je jos privlacnija. Kako ona bude odrastala ja cu morati polako da se povucem. A dok se to ne desi jos dugo ce ona primati tatin kurac, zauvek moja cerkica, moja slatkica Ivana.

1 коментар:

  1. aj nastavi pisti o ovome
    a dali bi mi dao mejl adresu,garantiram diskreciju 100 posto

    ОдговориИзбриши