уторак, 02. јул 2013.

JEBEM CERKU I NECU PRESTATI

Zivim u Belgiju vec skoro i imam tacno 35 godine. Imam cerku koja sad ima 13 godina i ja zivim samo sa njom.
Njena majka je umrla kad ona imala samo 2 godine. I od tad ja nisam se ozenio vise. Moja cerka Suzana uvek spavala sa mnom ide u skolu i mnogo je pametna devojcica. Mene nikad nije otisao pamet da jebem moju rodjenu cerku. One vec pocela sama da se kupa od kad imala 8 godina. To je prica sto se dogodili pre tacno 6 meseci. Da vam kazem pravo ja sam musliman i nama nikada ne padne na pamet da pravimo incest sa bilo kojih od porodice za to sto to se osudi tesko kod nas. Moja cerka sad vec ima 13 godina . Ima telo i sise kao da bude 18 godina. Usla u kupatilo ali ja nisam znao da ona otisla da se kupa nego mislio sam da se sredi. Ja posle pet minuta usao sam u kupatilo i ona zaboravila da zatvori vrata i ja vec vidim golu kako se tusira a ona uopste nije primetila meni. Joj sta vidim sise velike kao da je zena, njegova guza toliko siroka, koje telo kao manekenka. I ja izasao sam napolje, ali ne mogu se smiriti.
Ona izasla iz kupatila i posle dosla njegova drugarica uzela je i otisli su negde. Ja sad vec spremam plan kako da ga jebem moju cerku.
Ona je dosla u deset sati , i ja poceo da se derem u njoj, ne sto kasnila ali nekago da se strahuje od mene i da ja koristim priliku.
Poceo da se svadjam sa njom i kazem mu ti garant imas nekog decka zasto toliko si kasnila. I ona posle petnaest minuta i ako ne sme rekla jeste tata imao jednog marokanca, i spavao samo jedan put sa njom i se kune da nikad vise nije imao kontakt sa nekim muskarcem niti ne padne na pamet. Da vam kazem pravo ona ne moze da primeti da za mene to je dobro, odmah sam mislio aaa ona je jebana vec mogu da ga jebem tako mi kaze pamet. Ja sad kao da sam nervozan pravio sam se kao da placem, ali ona to ne moze da vidi.
Kao nervozan a uopste nisam idem u sobu moju, ona posle pet minuta dolazi da me smiri.Kaze izvini tata, nikad vise necu da kasnim i dajem ti rec necu da pravim probleme , i rc ti dajem da vise nikad necu da imam nekog muskarca dok se ozenim.
Rekao sam ok mala moja ajde dolazi kod tatice.
Usla kod mene u krevet i za pet minuta vec spavala.
Ja mu stavim ruku ispod majice i sad vec njegovu sisu imam u ruke. Odmah to primetila. I vrati glavu ka meni ne prica nista. Poceo malo da drkam njegovu sisu. I sad ona pita . Tata sta radis tako . Kazem cuti i ni rec vise. Poceo sam da ga ljubim u vrat. Ona vec pocela pustiti glas. Skinuo sam majicu i sad vec vidim njene sise koje sam video u kupatilo joj tvrde kao kamen. Poceli smo da se ljubimo u usta ne verujete kako moja cerka stavi jezik njegov u moja usta kao da bude profesorka erotike, zna bolje od njegove majke koja je umrla.
Poceo sam da mu skinem gace, i odmah sam stavio kurac u njegovu vlaznu picku.
verujete ili ne karam ga ona izvadi kurac iz njegove picke uzima ga u usta opet ga stavi , tako je bilo do 4 ujutro tri puta sam svrsio ja o ona dva puta da budem iskren. Vec 6 meseci jebemo se redovno. Nema nameru da se zeni, volim ga ona je moja cerka i zena . Ludo se jebemo.

Нема коментара:

Постави коментар