понедељак, 31. децембар 2012.

Kevina rapsodija – II dio

Evo nastavka priče o mojoj kevi.Kao što sam rekao u prvom delu aj i keva smo posle događaja kada sam je video sa komšijom Radem i kada je ona mene videla kako ih gledam pričali još skoro sat vremena.ona se izvinjavala i celo vreme plakala.Iako mi je bilo krivo jer sam pomalo bio i ljubomoran,bilo mi je žao keve.Zaspala je u mom naručju.Osetio sam njene pune grudi na mojima.Odmah sam se uzbudio i pomislio sam da bi mogao da iskoristim ovu situaciju i da i ja vodim ljubav sa njom ali nisam imao hrabrosti da nešto pokušam.Otišao sam u svoju sobu i izdrkao dva puta misleći o kevi.Ujutro sam se probudio oko 9 sati i nisam odmah ustao plašeći se susreta sa kevom.Ustao sam jedno posle pola sata i zatekao kevu u kuhinji kako sprema doručak.
- Добро јутро - рекао сам срамежљиво.
- Добро јутро сине, зашто ниси још спавао - рече кева само ме кратко погледавши.
- Наспавао сам се, навикао сам на рано устајање - рекао сам јој.
Сели смо да доручкујемо ћутећи.Кева је прва проговорила:
- Извини сине још једном али нисам знала да долазиш - рече кева гледајући у сто.
- Нема везе, ниси ти крива ја сам, пошто нисам јавио да долазим али сам хтео да те изненадим - рекао сам.
- Хоћу само да знаш да никада нисам преварила твог оца - рече кева и кратко ме погледа опет спуштајући поглед.
Ја сам таман хтео да кажем како је она млада и да има своје потребе али у том тренутку у кућу су ушле баба и тетка.Почеле су ме грлити и питати откуд ја тако изненада и како ми је у војсци.Рекао сам да сам хтео да их изненадим.
- Па баш си нас изненадио - рече кева тихо не дижући поглед са стола.
Тај цео дан смо имали неке госте и ја и кева ни у једном тренутку нисмо били сами.Мени је то било драго јер сам се осећао некако посрамљен а таква је и кева била.Увече сам са друштвом отишао у град.И тако следећа три дана.Пети дан сам требао да се вратим у касарну и вече пред одлазак сам решио да направим журку код куће.Кева је спремила вечеру а ја сам набавио пиће.На журку су дошли четри другара и две другарице.Једна другарица је помагала кеви а била је баш лепа и добра.Свидела се кеви та њена доброта и почела ју је звати снајком.
- Кад Милан дође из војске да вас спојимо и женимо - рече кева.Она је само ћутала црвенећи.
- Тако ће и бити да се и ми мало смиримо - рече Живан (то је онај друг који се удварао мојој кеви кад га је комшија Раде нашао). -
Па и ви треба неке девојке да нађете - рече кева другарима.
- Мени је добро и овако слободном, тад је свака девојка и жена моја - рече Живан.
- Поготово старије и удате, ти си познат као велики заводник - добаци један другар смејући се.
- Па када су најбоље жене у средњим годинама - рече Живан гледајући у моју кеву.
Она је само ћутала и почела да црвени.Вечерали смо и почела је журка.Слушали смо музику и ђускали и пили смо пиво.После једно два сата пиће нас је ухватило.Око 22:30 другарице су отишле кући јер смо ми мушкарци били добро попили.Ми смо наставили да пијемо и певамо.Око 23:30 ушла је кева и питала да ли нам нешто треба.Ја сам рекао да не треба и да ћемо се сами снаћи.Чуо сам када је Живан рекао једном другу како би му она требала и да би је радо повалио.Почели су да се смеју гледајући у моју кеву.Ја сам се правио да нисам чуо и рекао кеви да слободно може да иде да спава.Он нам је пожелела лаку ноћ и рекла да не остајемо дуго јер сутра треба да се вратим у касарну.Када је одлазила Живан и онај друг су гледали за њом смејући се и нешто шаптали.Питао сам их шта је смешно, они су рекли да није ништа важно.Наставили смо даље са журком и све више смо били пијани.Око један сат после поноћи неки су почели и да куњају.Ја сам погледао по просторији и видео да један друг спава на троседу а Живан и други друг нешто причају седећи поред њега.Са једним другом сам ја седео за столом и причали смо о војсци.После једно пола сата друг који је причао са мном је спустио главу на сто и заспао седећи на столици . Погледао сам где су остали и видео да онај што је спавао и даље спава а друг који је причао са Живаном се спрема да и он легне.Живана нисам видео.Питао сам друга где је Живан а он ми је рекао да не зна и да је можда отишао у ВЦ.Пошао сам до ВЦ-а и видео да Живан није ту.Помислио сам да је можда отишао кући.Хтео сам да се вратим у дневну собу али ми се учинило да нешто чујем из кевине собе.Пришао сам вратима и видео да су одшкринута и да јој ради ТВ.Помислио сам да сам чуо ТВ и пошао да затворим врата.тада сам чуо као неко шапутање и померање.Провирио сам у собу и остао укопан у месту од онога што сам видео.Пошто је у соби радио ТВ и светлост од њега је право падала на кревет све се јасно видело.Кева је лежала на леђима а Живан је лежао између њених ногу преко ње.Доњи део тенерку му је био спуштен до колена.Кевина спаваћица је била спуштена са њених груди и Живан је уснама и језиком покушавао да их лиже и сиса.Левом руком је придржавао кеву за њено ране а десна му је била међу Кевина ногама.Кева је покушавала да се извуче испод Живана.
- Немој молим те чуће нас неко - шаптала је кева и даље покушавајући да се извуче.
- Не бој се они су мртви пијани - рече јој Живан.
- Немој, ти си друг мог сина не могу то да радим - рече кева.
- Па шта фали и мушко сам а теби то баш и фали- рече јој Живан и поче да јој сиса брадавицу.
- Али мени не треба мушко - рече кева и даље се мрдајући да се ослободи Живана.
- Па када те комшија Раде онако кара и не треба ти - рече јој Живан.
Кева престаде да се помера и збуњено прошапута:
- Кааакав кооомшија Радее - прошапта кева.
- Видео сам те са њим онда када сам био код тебе и ниси хтела да имамо секс а он је дошао - рече јој Живан.
- Али како, није то што мислиш - рече кева збуљен гласом.
- Ма јок, само те растурио сву - рече Живан.
Кева је ћутала не померајући се.
- Ако не будеш хтела да водимо љубав рећи ћу и Радовој жени и Милану за вас двоје - рече јој Живан.
- Немој молим те овде чуће нас и видети - рече кева једва тихим гласом.
Живан је почео све више да јој уснама и језиком сиса груди.Десну руку је почео да помера између њихових ногу.Кева је опет покушала да се извуче испод њега али је то Живана све више палило . У једном тренутку је тихо уздахнула и престала да се мрда.Живан је све више и брже сисао кевине дојке аи руку је све брже померао између њених ногу.Кева је почела да све брже дише и да уздише.Живан је убрзао покрете руке и кева је застењала.
- Оххх мајко моја.
- Почела си да уживаш, рекох ти ја да ће бити добро - рече јој Живан и спусти леву руку на њене груди и прстима је ухвати за брадавицу и стеже је.
Кева застења мало јаче покушавајући да буде што тиша.У том положају су остали још 2-3 минута и онда Живан устаде са ње и клече између њених ногу.Леву јој ногу диже на своје раме и полако поче да се помера задњицом према кевином међуножју.Почео је да мрда задњицом иу једном тренутку кева тихо зајеча.Живан је полако почео да се помера напред-назад све више убрзавајући.Кева је лежала не мичући се испод њега и тихо уздисала.Живан је све више убрзавао ритам.Карао је кеву у том положају једно 5-6 минута и онда је подигао и њену другу ногу себи на раме и скоро легао нању.Њена колена су скоро била наслоњена на њене груди.Почео је жестоко да је кара.Чуло се ударање његових јаја и кевину пицу.
- Немој молим те тако јако чуће нас неко - једва прошапута кева задихана.
Живан је и даље наставио у том ритму.И кревет је почео да шкрипи.Кева је све брже уздисала и понекад испустила јачи уздах покушавајући да буде што тиша.После једно 3-4 минута почела је и да стење тихо. У једном тренутку је застењала гласније и да испушта неки цичући глас из грла.Видело се да покушава да буде што тиша.Свршавала је јечећи.Живан није престајао да је кара.После једно минут кева се мало смирила и утишала али је и даље понекад испустила понеки уздах.Карали су се тако можда још 2-3 минута и онда је Живан устао и поставио кеву да клечи окренута задњицом његовом међуножју.Брзо је пришао њој отпозади и тако је почео карати.Једно минут је полако карао и онда је нагло убрзао ритам . Ухватио је кеву са својим рукама за њене и тако је придржавао да не падне на кревет.Кева је опет почела да стење.Чуло се ударање његових препона по кевиној задњици колико је јако карао.Пустио јој је руке и она је пала на кревет. Он је једну руку подвукао под њу и ухватио је за груди а другу је завукао између њених ногу.Наслонио се целом тежином на њу наставио да је кара у том ритму.Оа је почела још јаче да стење и главу је ставила у јастук да пригуши јецаје . И Живан је почео да стење све јаче се забијајући у кеву.Кева је испустила један дугачак јецај и опет почела свршавати.После једно минут Живан се усправио и клечећи иза кеве почео да стење свршавајући.Пошто ми је био окренут леђима нисам видео где је свршио.Легао је поред ње уздишући.И кева је лежала покушавајући да дође до даха.У том тренутку сам чуо да је неко ушао у ходник и брзо мало притворио врата од кевине собе.Окренуо сам се и видео једног друга како иде у ВЦ. Срећом није ме приметио пошто није било упаљено светло у ходнику.Јасам се уплашио да ће нас чути кева и Живан и полако сам пошао према дневном боравку.Стао сам на вратаод дневног и видео да два друга и даље спавају.Ушао сам у дневни боравак и стао код врата да чујем да ли ће неко изаћи из кевине собе.После једно минут друг је изашао из ВЦ-а и видео ме да стојим.
- Где сте се изгубили ти и Живан - питао је поспан.
- Па ја сам пошао да видим где је Живан али је он отишао кући - рекао сам тихо да ме не чује кева и Живан.
- И ми би требали да идемо овако пијани да спавамо, већ је 2:15 - рече друг погледавши на сат.
Ја нисам знао шта да кажем јер сам се бојао да када буду одлазили да не буду чули шта се дешава у кевиној соби јер нисам знао шта кева и Живан раде.Друг је пробудио остала два друга и они су пошли кући.Када су били у ходнику ја сам се укочио од страха да Живан бе изађе из кевине собе.Видео сам да су врата од собе сада била затворена.Поздравио сам се са друговима и затворио улазна врата.Тихо сам стао код кевиних врата и ослушнуо шта се дешава.Ништа се није чуло.Полако сам се вратио у дневни боравак.Сео сам на тросед и почео да размишљам шта је са кевом и Живаном.После једно 3-4 минута чуо сам да је неко ушао у дневни боравак.Скочио сам са троседа и видео кеву како стоји код врата расчупане посе и црвена у лицу.Била је у спаваћици и баде мантилу.
- Јесу то отишли другари - питала је гледајући у под.
- Сада су отишли кево - рекох тихим гласом.
- Учинило ми се да сам нешто чула кроз сан па сам устала да видим јесте још ту - рече кева.
- Напили смо се кево и отишли су да спавају - рекох.
- Хајде и ти да спаваш треба сутра да се вратиш у касарну - рече кева.
- Иди ти сад ћу и ја да мало ово поспремим - рекох јој.
- Ма нека ја ћу то сутра само ти иди да се одмараш - рече ми кева.
Отишао сам у моју собу размишљајући шта је са Живаном.Легао сам у кревет размишљајући где је и да ли је полако изашао из кевине собе и отишао кући.После десетак минута ушла је кева у собу.Ја сам се правио да сам заспао.Тихо ме је зовнула али се ја нисам јављао.Пришла је кревету и тако стајала једно пола миута.Онда ме још једном зовнула и пошто се нисам јавио изашла из собе тихо затварајући врата.Ја сам остао тако лежећи ослушујући да ли се нешто чује.Ништа се није чуло.Било ми је криво што се све дешавало јер сам био љубоморан на Живана што ми је карао кеву.Дошло ми је да га премлатим од батина.Онда су ми мисли одлутале на сцене њихове јебачине и напалио сам се.Почео сам да дркам замишљајући како сам на Живанов месту.Одједном ми се учинило да нешто чујем из кевине собе.Било је то као неки ударац у зид пошто је узглавље кревета било наслоњено на зид између наших соба.Напрегао сам се да чујем шта се дешава.Мало затим као да сам чуо неки жамор и померање.Зауставио сам дисање да би још боље чуо.Као да сам чуо неко јечање.Погледао сам према балконским вратима и учинило ми се да из кевине собе избија нека светлост.Помислио сам да је то телевизор јер је био упаљен у кевиној соби.Мало затим јасно се чуо неки ударац у зид и после тога као неки јецај.Ти јецаји и понеки удар у зид су се све чешће чули . Сада сам био сигуран да Живан није отишао кући и да је у соби са мојом кевом.Опет ме је обузела љубомора и полако сам устао и пришао балконским вратима.Размишљао сам да упаднем у собу и да изударам Живана како се усудио да то ради са мојом кевом док ја спавам у другој соби.Скупљао сам снагу да изађем на терасу и да видим шта се дешава у кевиној соби.После једно пет минута сам полако отворио балконска вратаи изашао на терасу.Тераса је била целом дужином куће и спајала је моју и кевину собу.Видела се светлост из кевине собе.Полако сам пришао вратима прислоњен уз зиди провирио.У соби је и даље радио ТВ и била је упаљена и стона лампа па се све јасно видело.Живан је лежао између ногу моје кеве које су биле високо на његовим раменима и жестоко је карао.Њена глава и рамена су били наслоњени на узглавље кревета и пошто је оно било прибијено уз зид од њихових покрета је ударало у њега.Зато сам ја чуо ударце у зид у мојој соби.Били су сада обадвоје скроз голи.Пошто је био крај маја и било је топло за то доба године врата од балкона су била само притворена.Јасно се чуло како кева стење и уздише.Чуло се и ударање Живанових препона у кевино међуножје.Мало после тога Живан се усправио и спустио кевине ноге са својих рамена.Почео је да је љуби по врату и грудима и да се спуста све ниже.Прешао је пољупцима преко њеног стомака и лижући је спустио глави између њених ногу.Били су у таквом положају да се јасно видело шта раде.Почео је дајој лиже унутрашњост бутина све више се приближавајући њеној пици.Раширио јој је још више ноге и прст десне руке почео стављати у кевину пицу.Ставио је још један прст у њу и гурао их све дубље.Онда јој је почео лизати пицу језиком.Кева је испустила дубок уздах и почела је померати доњи део тела према Живановој глави и прстима.Он је убрзао покрете руке и језика и кева је још јаче почела уздисати покушавајући да буде тиха.Лизао је и карао прстима можда једно 3-4 минута и онда престао лизати језиком раширивши јој још више ноге и ставио још један прст у њу.Поцела је брзо гурати и вадити прсте из кевине пице.Онда је убацио и четврти прст и само је палац био ван кеве.Ја сам стајао отворених уста и гледао у тај призор . Видео сам кеву и покојног ћалета неколико пута како воде љубав али овако нешто још нисам видео.Живан је све брже померао руку у кевиној пици а она је почела да се сва тресе на креветуУсправио се у клечећи положеј и слободном руком јој почео месити груди. ухватио је за брадавицу и почео је стискати уврћући је не престајући десном руком да је кара.Кева је узела јастук и ставила преко лица да утиша јецаје.Почела је да свршава тресући се целим телом.Свршавала је сигурно дуже од минут сва се тресући.Видело се да је Живанова рука сва била мокра од њених сокова.Кева се још није смирила а Живан је опет клекао између њених ногу и опет почео јако да је кара.Она је само јечала главе забијене у јастук покушавајући да буде што тиша.После два- три минута опет је почела свршавати.И Живан је почео јечати иу једном тренутку се јако забио у кеву и престао мицати стењући.Свршавао је и он.Легао је преко кеве и остали су тако једно два минута не Мицић се и убрзано дишући.Онда се кева полако извукла испод њега и села на кревет гледајући у своје међуножје.Бела слузава течност се сливала из њене пице на кревет и њене бутине.
- Јој види каква сам мајко моја - рекла је кева уплашеним гласом.
Живан се усправио и погледао је.Видео је да гледа у своје међуножје и почео се смејати.
- Шта се смејеш видиш шта смо урадили - рекла је кева.
- Не бој се па попила си таблету шта се бојиш - рече јој Живан.
- Јесам али видиш каква сам, колико си ме напунио - опет ће кева уплашено.
Живан устаде и загрли је љубећи је по лицу и врату.
- Не бој се нећеш остати у другом стању сигурно - рече јој и полако је спусти леђима на кравет.
Почео јој је опет љубити груди.
- Немој више молим те иди не могу више - рече му кева покушавајући да устане.
Он полако леже преко ње љубећи је по врату.Нешта јој је шапнуо на уво и кева му је рекла да не може више и да сада иде јер је испунила оно што су се договорили.Он јој је опет нешто шапнуо и она је рекла да то никад није радила.Опет су нешто шапутали и ја нисам чуо шта.Онда је Живан устао са ње и клекао поред њене главе.Тада сам му први пут видео кару.Иако није била дигнута имала је сигурмо дванаестак сантиметара.
- Хајде макар пробај - рекао јој је Живан.
Кева му је нешто тихо рекла што нисам чуо.
- Ма слободно не бој се ако ти се не свиди нећемо то радити - рече јој Живан.
- Не могу нисам то никад радила - рече кева.
- Ма само полако пробај - рече Живан и ухвати њену руку приносећи је његовој кари.
Кева се полако усправи и руком ухвати кару.Живан јој својом руком поче померати њену.Кара му полако поче расти у кевиној руци . Живан је све брже померао кевину руку својом.Онда јој је нешта опет тихо рекао.
- Не могу нисам то никад пробала - опет рече кева.
- Хајде учини ми још ово и да идем скоро ће сванути - рече Живан.
Полако је ухвати за главу и примаче је његовом међуножју.
- Само га полако лизни - рече јој Живан.
Кева полако исплази језик и лизну га по главићу.Живан се полако стресе.Лизуцкала га је тако помало.
- Хајде само га мало обухвати уснама и дркај га руком - рече јој Живан.
Кева то уради и само је прислонила усне на њега.Живан је тихо застењао.Кара му је почела да све више расте и тек тада сам видео колика му је.Негде сам прочитао да је просечна дужина код мушкараца око 16 сантиметара и ја сам своју мерио и била је 20 сантиметара али Живанова је била још дужа.И била је доста дебела са великим главићем.
- Немој не могу велики је - рече кева.
- Само полако не бој се, стави колико можеш - рече јој Живан и опет јој полако стави кару на усне.
Кева опет уснама обухвати главић и Живан јој мало повуче главу према себи.Кева се загрцну и поче да кашље.
- Не могу мука ми је - рече кева кашљући.
Живан јој опет нешта рече тихо и опет јој прислони кару устима.Опет иста сцена.Опет Живан нешто говори кеви што ја не чујем и кева га невољно опет ставља у уста.Сада јој Живан није покушавао да угура још више само је опет ухватио за њену руку и почео је опет померати.Сада је то трајало сигурно двадесетак секунди док кева опет није одмакла главу.Опет је пробала и све је дуже то радила без прекида.Тако му је сисала и дркала кару једно 3-4 минута и Живан онда леже на леђа и повуче кеву на себе окрећући је да му клечи изнад главе а њена глава му је била међу његовим ногама.Касније сам сазнао да се тај положај зове 69.Опет јој је нешто рекао и кева опет обухвати његову кару уснама плако је дркајући руком.Живан је своју главу почео да помера међу Кевина ногама.У том положају су били једно 5-6 минута и кева поче да стење све јаче.Чврсто јој је рукама обухватио задњицу привлачећи је још ближе свом лицу.Нисам могао да видим шта јој ради јер је његова глава била на другом крају кревета док сам јасно видео како кева покушава да му сиса кару дркајући је.У једном тренутку је престала то да ради и почела све јаче да стење и да мрда задњицу над Живановој глави.Онда се само стресла и Живан је још јаче стегао рукама за задњицу.Почела је да цичи покушавајући да буде што тиша.Живан је онда подигао и окренуо да му седне у крило.Повукао је на себе и она је пала преко његових груди.једном је руком ухватио за дупе а другом наместио кару на улаз њене пице и подижући кукове притиснуо је руком њену задњицу према себи.Видео сам јасно како је цела кара одједном ушла до краја у њу.Кева је застењала јако да се чуло сигурно иу дворишту.Живан је и другу руку ставио на њене гузове навлачећи је све јаче на себе.Онда је престао да се помера и нешто рекао кеви.Она се усправила и полако сама почела да се диже и спушта.Он је само лежао на кревету мирно пустивши је да се сама набија на њега.После једно 3-4 минута опет је повукао према себи и она је опет пала са својим грудима преко њега.Опет је ухватио за гузове и почео да је навлачи на кару.Почео је и он да се помера горе-доле све јаче и брже је навлачећи.Обухватио је рукама око леђа и почео жестоко да се помера горе-доле.Њна задњица је одскакала увис али он није дозвољавао да изађе из ње.Почели су обадвоје заједно да свршавају гласно стењући.Сперма је почела да цури из кевине пице поред Живанова каре.Остали су да леже тако једно пет минута нешто шапћући.Тада је кева устала и погледала на сат.Онда је погледала према тераси и ја сам се брзо заклонио за зид.Зауставио сам дисање и нисам се померао.Укочио сам се од страха мислећи да ли ме кева видела.
- Хајде устај скоро је свануло - чуо сам кеву како говори.
- Још мало да те гледам - чуо сам Живана.
- Хајде устај не будали хоћеш да те неко види - опет ће кева.
Тек тада сам погледао око себе и видео да ће још мало да сване.
Полако сам провирио да видим шта се дешава у соби.Кева је облачила спаваћицу а Живан је и даље лежао го на кревету.
- Рекла сам ти да устајеш - рекла је кева и ухватила га за руку да му помогне да устане.
Он је повукао на себе и она је пала преко њега.Пољубио је у уста страсно.Она се отргла од њега и устала огрнувши баде мантил.И Живан је устао и почео да се облачи.Ја сам полако ушао у моју собу тихо притворивши врата.Брзо сам легао у кревет . После једно десетак минута су се отворила врата моје собе.Пошто сам био окренут вратима кроз трепавице сам погледао и видео да је кева.Стајала је једно минут на вратима и гледала у мене.Ја сам се правио да спавам.Тихо ме је зовнула. онда је пришла мом кревету и стајала тако минут ћутећи.Онда је полако пошла према вратима и опет стала.
- Је ли спава - чуо сам Живана како пита из ходника.
- Ћути пробудићеш га спава - рече кева шапатом.
Тада се појави и Живан стојећи поред кеве.Загрлио је кеву отпозади једном руком је хватајући за груди а другу јој је спустио међу ноге привлачећи је себи.
- Ти си луд пусти ме хоћеш да га пробудиш па да нас види - прошапута кева покушавајући да се извуче из загрљаја.
Он је нагло окрену према себи и привуче је и пољуби тако страсно да је остала укопана на месту.Пољубац је трајао сигурно дуже од пола минута и кева се некако ослободи стиска.
- Ти си луд излази одмах напоље - опет му рече кева љутито.
- Како само слатко спава док му ја растурам кеву - рече Живан.
- Пусти га да спава уморан је, излази напоље - рече кева гурајући га напоље.
- Следећи пут ћу ја да ту спавам са тобом уморан када те будем растурио на његовом кревету - рече Живан смешећи се полако излазећи из собе.Кева је затворила полако врата за њима.Чуло се још неко шапутање и померање у ходнику и онда су изашли напоље.После два минута чуо сам како кева затвара улазна врата и опет улази у моју собу.Опет је пришла мом кревету и тихо ме зовнула.Ја сам и даље ћутао правећи се да спавам.Онда је она полако напустила собу.Чуо сам како је отишла у купатило да се сигурно истушира.После петнаестак минута је отишла у своју собу.Није се ништа више чуло. ја сам погледао на сат и видео да је 04:38 минута.Почео сам опет да размишљам о ономе што сам видео.Иако сам био љут на Живана кара је почела да ми се диже мислећи на њихову јебачину.Издркао сам два пута мислећи на кеву и Живана.Покушавао сам да заспим и већ је било свануло када сам напокон заспао.Кева ме пробудила око 9 сати јер сам у 13 сати требао да кренем у касарну.Нисам одмах устао јер нисам имао храбрости да будем сам са кевом али сам чуо бабу и тетку како причају.Устао сам и нашао их у дневном боравку како пију кафу.Ту су још били и кум Иван, кума Марина и стрина Злата.После су дошли и комшија Раде са женом Миром.Седели смо тако и пили кафу.Мало после су дошли Живан и још један друг.Ја сам помислио откуд му толика храброст и дрскост да дође.Кева се сва зацрвенела у лицу.
- Ивана па ти изгледа да целе ноћи ниси спавала, сва си натечена у лицу - рече кума Марина кеви.
Иначе моја кева се зове Ивана, то нисам рекао.Кева је само ћутала спуштеног погледа.
- Немој се секирати брзо ће се Милан вратити из војске аи ми смо ту да ти помогнемо - рече опет кума Марина.
- Тако је - рече кум - помоћемо ти све што треба.
- Сви смо ту да помогнемо - рече и комшија Раде.
Ја помислих какву би он помоћ пружио кеви.Онда погледах у Живана и сетих се шта је рекао јутрос кад је излазио из моје собе.У ти би да помажеш мојој кеви хтедох да му кажем али се некако уздржах.И тако сам отишао да одслужим још што је остало од војног рока.Када сам улазио у кола да ме кум одвезе на аутобуску станицу видео сам кеву како плаче и Живана и комшију Рада како је похотно гледају испод ока.Кренули смо и ја сам цело време мислио о томе шта ће се дешавати између кеве и ове двојице.Надао сам се да ће кева прекинути везу са њима али нисам ни могао замислити шта ћу открити када се будем вратио из војске.

Нема коментара:

Постави коментар