петак, 09. новембар 2012.

Part II "Osveta"

Cekas me vec sa kafom koja se pusi na stocicu u dnevnoj sobi. Volim kada je ti pravis za mene. Ljubim te ovlas, samo u prolazu, spustam princes krofne koje sam pravila za tebe na sto i sedam preko puta.
"Zaista, krajnje je vreme da zavrsimo ovaj posao, probili smo sve rokove. Dosta smo bili neozbiljni" govoris dok vadis tonu fascikli iz tasne i stavljas ih ispred sebe. Sasvim "ozbiljna" listam papire i pravim se da uopste ne primecujem tvoj pogled uperen u moje bradavice koje se ocrtavaju kroz tanku letnju majicu.
"Ovo je najhitnije, pogledaj" kazem dok polako podizem levu nogu, namerno u sirokom luku, i prebacujem je preko kolena desne. Nemam gacice, primetio si to samo na trenutak i pogledao me sa smeskom pre nego si se zadubio u fakture ozbiljan i poslovican.
Sedim zavaljena u fotelji i jedem princes krofnu dok cekam da procitas i kazes mi svoje misljenje o najnovijoj ponudi.
"Cekaj, ja sam pricao sa onima iz Zemuna...."zastajes u pola recenice i gledas kako slasno jezikom skidam krem sa gornje usne
Vec pocinjemo oboje da se smejemo i jasno nam je da cemo morati napraviti pauzu. Spustam se sa fotelje i prilazim ti polako cetveronoske, sasvim polako, mazno ,gledajuci te ravno . Stavljam ti ruke na kolena, milujem butine, prepone, njega nabreklog obilazim i zavlacim ti ruku pod majicu, mazeci te po stomaku. Zadizem je, spustam usne, ljubim te nezno dok ga rukom vadim vec tvrdog i uspravnog, stiskam i navlacim, a onda se zavlacim medju tvoje noge dok se zavaljujes sve dublje i dublje u trosed i predes kao macak. Ljubim te bas onako kako volis, po jajima, sisam ih blago jedno po jedno dok ga drzim neprestano. Obilno te kvaseci lizem ti ga od korena do glavica....mmm...a njega oboje najvise volimo, vrhom jezika, celim rubom...predem vec i ja. Obuhvatam ga usnama i uvlacim ga duboko u usta dok mi jezik ne miruje. Pusim ti ga zestoko, rukom ti stezuci muda dok se zavaljujes sve dublje i dises sve teze, a onda taman kada si pomislio kako ces mi svrsiti zariven duboko u grlo podizem se ispred tebe, navlacim majicu i ostavljam je preko oslobodjenih sisa, polako podizem suknjicu i pocinjem da je mazim gledajuci tvoju reakciju. Gledas kao hipnotisan kako prstima mazim klit i zavlacim ih unutra, znam koliko to volis, ali ne mogu vise da izdrzim gledajuci te tako lepog, opruzenog, polugolog, pogleda vec mutnog od zelje, sa njim nabreklim do pucanja kako ti pociva na stomaku....uzimam ga u ruku i polako se nabijam samo na glavic, ne dalje. Nudim ti svoje usne iscekujuci poljubac, prihvatas ih i ljubis kao lud, cupajuci me za kosu "Hocemo li mili?" "Hocemoooo" izleti iz tebe sa olaksanjem. Nabijam se na njega do kraja dok nam iz grla sinhronizivano, nehotice izlaze slatki jecaji. ***** te svom snagom dok me obema rukama drzis za dupe, gnjecis i stiskas,poskakujem ti u krilu gore-dole nabijajuci ti sise na lice..a onda stanem samo na kratko..... podignem noge i stavim ti ih na ramena, i pridrzavajuci se rukama za sto od pozadi, pocinjem da mesam polako izdizuci guzu nabijena na njega do pola. Malo mesam, malo se nabijam pustajuci te da uzivas u prizoru na svaki detalj.Nju vlaznu i njega zabijenog skoro do kraja. Znam da neces moci dugo i ne mogu te spreciti iako sam htela, da me uhvatis za bokove i sa par zestokih pokreta nabijes se u mene svrsavajuci glasno. Glasno kao nikada do sad.
Trenutak mirovanja samo. Gledas me jos uvek nataktutu na njega, sa nogama na tvojim ramenima, kako gotovo lezim ledjima na stolu i pruzas mi ruku. Povlacis na sebe. Smesimo se srecni oboje. Ljubimo se nezno dok ti sedim u krilu, vlaznom od tebe i od mene. Ne mogu da odolim, gnezdim se, povlacim gore dole, razmazujem po nama nase ljubavne sokove i iscekujem tvoju reakciju....."`bem ti, nisi normalna, bree!"
Smejemo se slatko i ustajem konacno sa tebe uz pljesak tvoje ruke po mojoj goloj guzi.
Ok. Sada cemo stvarno da radimo.......

Нема коментара:

Постави коментар